Uw Mening Telt

Camila Prothetische Mondzorg

Uw Mening Telt!

Camila Prothetische Mondzorg

Uw Mening

Wij hechten veel waarde aan uw mening.

Laat ons weten wat uw ervaring bij ons was.

 

Wij hechten veel waarde aan uw mening.

Laat ons weten wat uw ervaring bij ons was.

 

 

5
Rated 5 out of 5
5 van de 5 sterren (gebaseerd op 40 reviews)
Uitstekend95%
Heel goed5%
Normaal0%
Minder0%
Slecht0%

 

Rated 5 out of 5
september 15, 2022

Vol lof !!!! over dit bedrijf. Het zijn vreselijke aardige mensen met liefde voor hun vak en voor het product wat zij maken !!! Als u ook toe bent aan een kunstgebit dan raad ik u CAMILA prothetische mondzorg ten zeerste aan !!!

RUDLF BAKKER
Rated 5 out of 5
september 12, 2022

Found Camila to be professional, friendly, and accommodating. Have had lower and upper partial plates for 30 years. Camila gave me valuable advice that no dentist or tech had offered in all those years. Three months after receiving my new prostheses l am happy to recommend Camila and her team.

Susannah
Rated 5 out of 5
juni 24, 2022

Een dikke tien voor Camila en haar team

Claire LaHeij-Klijn
Rated 5 out of 5
juni 15, 2022

Bovenprothese in December vorig jaar laten maken. Door een miscommunicatie/fout van de tandarts pastte deze na een kaakingreep niet meer.
Gelukkig konden we terecht en heeft Rob ons super goed en snel geholpen. We konden de volgende dag alweer terug om het op te halen. Geweldige service!! Bedankt Rob!!

Achraf Boudali
Rated 5 out of 5
mei 1, 2022

Ben heel tevreden met het resultaat van mijn boven prothese. Na 22 jaar was ik ronduit toe aan een nieuwe. Tussendoor nog wel een nieuwe laten aanmeten (bij een andere tandtechnieker) maar deze was niet naar mijn zin en gaf niet het gewenste resultaat. Dus dan maar weer de oude in, zat verder goed. Met heel veel geduld en vakkennis is het geworden zoals ik wilde, heel natuurlijk. Lof voor Camila en haar collega’s. Raad zeker deze praktijk aan!

Marja S.
Rated 5 out of 5
april 28, 2022

mijn frame tand los heel snel gemaakt top

dirk visser
Rated 5 out of 5
maart 15, 2022

Ik maak een compliment voor de manier waarop voor mij een nieuw gebit is gemaakt. Vandaag heb ik het opgehaald en het zit heel goed en staat mooi.
Met name de vriendelijke benadering, de aandacht voor een goed resultaat wil ik hier graag even benoemen!

T.D.
Rated 5 out of 5
februari 15, 2022

Ik had geluk, hoewel het niet mijn eerste reactie was!!
De tandarts!!!
Het geluk dat ik had was dat mijn onderkaak prothese in de badkamer uit mijn mond viel met als gevolg dat hij in tweeën brak. Het was een tijdelijke prothese was omdat mijn oude protheses zowel onder als de boven moesten worden vernieuwd. In mijn onderkaak moesten er wat nog tanden en kiezen getrokken worden, op zich geen probleem dankzij een heel goed gezette verdoving. Toen de tandarts zijn werk gedaan had moest hij eerst een tijdelijk prothese maken om de kaak te laten helen. Dus het beroemde happen was nodig en dat moet uiteindelijk drie keer, de eerste was kwijtgeraakt, de tweede bleek bij het passen niet goed te zijn, de derde bleek ook een monster te zijn en paste voor geen meter. Daar ook ik er klaar mee was kon ik niet anders doen dat zo goed mogelijk vloeibaar eten. Het geheel was een schijnbaar eindeloos drama. Maar waarom vind ik dan dat ik geluk had dat de tijdelijke prothese uit mijn mond viel doordat ik moest hoesten en op de tegels van mijn badkamer brak.
De Tandtechnicus- Prothetische mondzorg!!
Een kennis vertelde mij “je moet het niet door de tandarts laten maken” ga naar een tandtechnicus, het is immers hun vak. Op zoek dus naar de tandtechnicus zoeken in Purmerend als het kan. Al snel vond ik “Camila Prothetische mondzorg” en ik hoopte dat ze dat gebroken monster konden repareren. Stoute schoenen aan en op naar “ Camila Prothetische mondzorg”. Op de eerste vraag of ze het konden repareren gaven ze aan, je hebt mazzel want het is nu 13.00 uur dus je kunt hem om 16.00 uur ophalen. Zogezegd zo gedaan, Sven een van het team, gaf mij de prothese terug en je kon niet zien dat een reparatie had plaats gevonden. Sven geeft gelijk aan, we hebben hem gerepareerd maar ik wil wel even aangeven dat hij nooit kan passen omdat hij veel te hoog is voor uw kaak. Ik was stomweg verbaast dat hij dat op een afstand van enkele meters kon zien zonder ooit naar mijn mond te hebben gekeken. Hij bleek echter meer dan gelijk te hebben. Ik kreeg een idee en vroeg kunnen jullie beide protheses voor mij maken en het antwoord was dat is ons vak mijnheer de reparatie komt er dan ook bij als nodig. Ik ben gelijk naar de tandarts gegaan en aangegeven dat ik mijn vertrouwen in hem en over het goed afleveren van nieuw te maken van protheses was kwijtgeraakt.
Hoe is het bevallen om te werken met “Camila Prothetische mondzorg”
Waarom had ik geluk toen de slecht passende Prothese uit de mond viel en brak op de vloer van de Badkamer, het lijkt zo logisch, als de prothese niet gebroken was ik nooit in contact gekomen met “Camila Prothetische mondzorg” en dat zou pas een drama zijn geworden
Hoe is het bevallen om met werken met “Camila Prothetische mondzorg”
De contacten waren stuk voor stuk zeer vriendelijk en betrokken. Elke vraag kreeg een antwoord zonder geheimzinnig gedrag. Iedereen was ook gespecialiseerd. Het ging bij elke afspraak alsof je thuiskwam en niet een van de afspraken duurde langer dan +/- 15 minuten, plannen en voorgang werden steeds even besproken. Ik ging er met plezier naar toe omdat ik genoot van het vakmanschap, de resultaten en adviezen. Toen mijn protheses klaar waren dacht ik dat alles klaar was maar ik werd verrast dat er ook nog een belangrijke pepermunt test moest worden gedaan. Ik ga niet vertellen wat dat is daar komt u wel achter als u zover bent bij “Camila Prothetische mondzorg” voor een nieuwe of aangepaste Prothese
Hoewel het gehele pand zeer mooi en aangenaam verzorgt is vooral de wachtruimte bij de receptie mooi en uitnodigend en meer dan rustgevend. Er hangt maar één spreuk aan de muur, te weten
“De kortste afstand tussen mensen is een lach”
Ik weet echter zeker dat ze aan nog meer spreuken handteren maar ze niet aan de muur hangen;
• “We houden ons aan de postzegel regel “We laten nooit los tot we doel bereiken”
• “Als men jong is moet men de wijsheid bestuderen, als men oud is mag men haar in de praktijk brengen.”
• “De reis is vaak kort. Laten we proberen het eersteklas te doen.”
• “Zelfs de langste reis begint met de eerste voorzichtige stappen.”
Speciaal; mijn complimenten naar “Camila Prothetische mondzorg” dat wordt gerund door mensen voor mensen.
En toch mopperen we eindeloos we als het niet goed is maar als het wel goed is (en in mijn geval fantastisch) zeggen men vaak niet meer dan een kort en zacht bedankt. Dat staat vaak in geen verhouding tot wat er is gerealiseerd. We zouden wat meer moeten beseffen dat “Succes zonder Glorie is gelijk aan in je broek plassen met een donder pak aan. Het geeft een warm gevoel, maar niemand ziet wat.”
Waarom had ik geluk toen de slecht passende Prothese uit de mond viel en brak op de vloer van de Badkamer? Het lijkt zo logisch, als de prothese niet gebroken was zou ik nooit in contact gekomen met “Camila Prothetische mondzorg” en dat zou pas een drama zijn geworden. Inmiddels zijn mijn nieuwe protheses klaar en zijn meer dan fantastisch en kan ik eenieder die een Tandtechnicus nodig heeft adviseren denk aan “Camila Prothetische mondzorg” in Purmerend. Maak het mee…Geniet van wat “Camila Prothetische mondzorg ”u biedt
En toch mopperen we eindeloos als het niet goed is maar als het wel goed is (en in mijn geval fantastisch) zeggen men vaak niet meer dan een kort en zacht bedankt of nog erger een knikje bij het weglopen. Dat staat vaak in geen verhouding tot wat er is gerealiseerd. We zouden wat meer moeten beseffen dat (nogmaals want het is belangrijk) “Succes zonder Glorie is gelijk aan in je broek plassen met een donder pak aan. Het geeft een warm gevoel, maar niemand ziet wat.”
Verzekering !!
Ik heb contact opgenomen met de verzekering en het was geen probleem omdat ze een contract hebben met “Camila Prothetische mondzorg” en had dus recht op vergoeding vanuit de basisverzekering met uitzondering van het eigen risico moet je een eigen deel betalen. Dat is een percentage afhankelijk de behandeling en hoe vaak men daar gebruik van maak.
Bij mij werd meer dan € 1000 vergoed door mijn verzekering gewoon uit de basisverzekering.
Alle betalingen gaan tussen ( in dit geval) “Camila Prothetische mondzorg” en door de verzekering, als verzekering houder wordt bij mij alleen de eigen bijdrage in rekening gebracht.(dat is geen onderdeeldeel van de eigenrisico)
Ik vroeg de verzekering naar de relatie tussen hun en de tandarts. Met mijn tandarts was er geen relatie omdat de tandarts het niet wil, en dat geld voor veel tandartsen. Er wordt onderling zonder overeenkomst tussen tandarts en verzekering dus niet gesproken over financiën of gegevens over de patiënt Het is dus verstandig om altijd te vragen of men een overeenkomst heeft met de verzekering het kan u heel veel geld kosten of schelen.
Moet je kiezen tussen de tandarts of tandtechnicus, vergeet dan niet naar de overeenkomst met de verzekering te vragen en toets het antwoord bij de verzekering indien nodig. En vergeet niet het aloude adagium, “Schoenmaker hou je bij je leest
Martin Roberscheuten

Martin Roberscheuten
Rated 5 out of 5
februari 10, 2022

Wat een prettige en open sfeer heerst er bij Camilla! En vooral: wat een DESKUNDIGHEID! Mijn nieuwe onder- en bovenprothesen draag ik nu een week en na enkele dagen was ik er al aan gewend. TOP!
Ik kom zeker terug om van het ondergebit een klikgebit te laten maken.

Joke Schiering
Rated 5 out of 5
februari 3, 2022

Top kwaliteit en service!!! Erg vriendelijk👍

Danny en Saskia Dantz
Rated 5 out of 5
december 21, 2021

Ontzettend fijn zijn we geholpen. Top service!!!!! Zeer positieve uitstraling!!!!!

D Dantz en S Dantz
Rated 5 out of 5
december 21, 2021

Top behandeling!!!! Zeer vriendelijk ontvangen. Service is top!!!!!!

D Dantz en S Dantz
Rated 5 out of 5
november 14, 2021

Even een compliment Ik ben zo blij met mijn partiële gebitsprotheses. Ik zag een beetje op tegen het hele proces omdat waar ik mijn vorige prothese heb laten maken ik de eerste 3 maanden steeds terug moest omdat het niet goed zat en gewoon pijn deed.
Ik heb mijn nieuwe prothese nu 1,5 maand en het past zo goed. Geen drukplekken gehad , geen pijn en kan heerlijk eten. Zo blij mee. Klasse!
Marleen

M.H. van Asselt
Rated 5 out of 5
november 14, 2021

Even een compliment Ik ben zo blij met mijn partiële gebitsprotheses. Ik zag een beetje op tegen het hele proces omdat waar ik mijn vorige prothese heb laten maken ik de eerste 3 maanden steeds terug moest omdat het niet goed zat en gewoon pijn deed.
Ik heb mijn nieuwe prothese nu 1,5 maand en het past zo goed. Geen drukplekken gehad , geen pijn en kan heerlijk eten. Zo blij mee. Klasse!
Marleen

M.H. van Asselt
Rated 5 out of 5
september 9, 2021

Bij Camila wordt u bijgestaan door een vakkundig en vriendelijk team,
met een goede service en luisterend oor.
Sinds kort heb ik implantaten, en heeft het team een mooi en fijn nieuw boven gebit en onder klik gebit gemaakt.
Ben er erg blij mee, zit geweldig bijna net zo goed als mijn echte gebit, hahahahahah bedankt.

Gino
Rated 5 out of 5
augustus 28, 2021

Prima vakwerk !!!
Staan altijd klaar,denken mee en geven je vertrouwen!!

Ria
Rated 5 out of 5
augustus 19, 2021

Hartelijk bedankt voor de goede zorgen voor mijn nieuwe prothese ik ben er heel erg blij mee en zo goed geholpen jullie zijn zo vriendelijk nogmaals bedankt 👍👍

Ans roubos
Rated 5 out of 5
juli 25, 2021

IK heb een prachtige Prothese zit perfeckt Personeel zo vriendelijk voelde me gelijk op mijn gemak.

Pstem.
Rated 5 out of 5
juli 25, 2021

IK heb een prachtige Prothese zit perfeckt Personeel zo vriendelijk voelde me gelijk op mijn gemak.

Pstem.
Rated 5 out of 5
juli 25, 2021

IK heb een prachtige Prothese zit perfeckt Personeel zo vriendelijk voelde me gelijk op mijn gemak.

P
Rated 5 out of 5
juli 25, 2021

IK heb een prachtige Prothese zit perfeckt Personeel zo vriendelijk voelde me gelijk op mijn gemak.

P
Rated 5 out of 5
april 14, 2021

Goede uitstraling, vriendelijk en een menselijke benadering,luisterend en in oplossingen meedenkend. Camila en haar team verstaan hun vak ( steeds brak mijn bovenprothese ) nu heb ik een versterkte ( een metalen ondergrond )bij haar laten maken. Ben er heel blij mee. Voor mij is er denk ik geen betere waar je zo goed geholpen wordt als bij Camila

Rinus
Rated 5 out of 5
april 13, 2021

Al jaren prima geholpen bi Camila mondzorg.
Altijd een goed humeur. Wat mij aanspreekt, zij denkt met je mee in oplossingen. Nu net mijn klikgebit gehad. Zit prima! eindelijk van dat vervelende losse ondergebit af. Heerlijk, kan weer lekker eten.

tom
Rated 4 out of 5
april 9, 2021

Vriendelijk, vakkundig en vlot. Dat zijn voor mij de trefwoorden als ik Camila Prothetische Mondzorg kort moet omschrijven. Net een geslaagde behandeling achter de rug met een prima resultaat.

P. de Lange
Rated 5 out of 5
februari 26, 2021

Kan maar één ding zeggen. Een top adres voor je gebit.
En Camila gewoon geweldig.
Ze verstaat haar vak gewoon.
Alles in een keer geweldig pas en erg mooi.
Als ik vrijgezel was dan wist ik het wel.gewoon een top vrouw.

Nico meurs
Rated 5 out of 5
december 18, 2020

Bijzonder attent en vriendelijk. En ook nog eens goed geholpen.
Neemt alle tijd. Mooie zaak.
Prima, een 10! Of 5 sterren.

Guus
Rated 5 out of 5
december 17, 2020

Ik ben geweldig geholpen, allervriendelijkst behandeld en met veel geduld voor een perfect resultaat!

Bob van der Baan
Rated 5 out of 5
juli 4, 2020

Een geweldige vakvrouw die meedenkt en je ook echt begrijpt.
De kwaliteit en service kunnen niet beter.
Een geweldig team.

Janny
Rated 5 out of 5
juli 2, 2020

Je tanden dat is toch wel een dingetje ,maar ik ben nu zo blij
Ik ben heel lief geholpen samen alles door genomen en ze heeft geduld.
Ik heb nog nooit zo mooi gebit gehad.Je begrijpt wel dat ik ze geweldig vind. ook

P de Hoog
Rated 5 out of 5
juni 8, 2020

Camilla is een topper.
Doet haar werk fantastisch.
We zijn zo goed door haar geholpen met de gebitsprothese van mijn partner. En hij heeft best wel angst gehad.
Ook als je er binnen komt voel je, je direct op je gemak vriendelijke collega’s.
En de koffie is lekker :-).

Fam. Eeckhout
Rated 5 out of 5
juni 8, 2020

Zeer vriendelijke, vrolijke mensen en heel vakkundig.
Hebben een oor naar je wensen en denken met je mee naar de mogelijkheden. Het gebit maken ze zo natuurlijk dat andere niet zien dat je een gebit draagt. Zit het gebit niet goed, ze maken tijd voor je en doen er alles aan om het goed passend te maken.
Persoonlijk loop ik weer met een grote glimlach in het leven.
Ik kan Camila en haar team dan ook zeker aanraden.

Jolanda Lubbers
Rated 5 out of 5
mei 27, 2020

Zeer klantvriendelijk en heel vakkundig.
Bij mij onder en boven aangemeten en gemaakt helemaal top.
Ik zal Camila zeker aanbevelen.

Johan van Uden
Rated 5 out of 5
maart 11, 2020

Het was 8 jaar geleden dat ik door praktijk De Wit van een boven- en een gedeeltelijke onderprothese ben voorzien. Dit was mij zeer goed bevallen en heb ook besloten weer terug te gaan naar de zelfde mensen die nu met Camila werken.
Ik ben niet teleurgesteld en zag dat Camila het enthousiasme overdraagt aan haar team. Alles is volgens afspraak gedaan en ook de vaak noodzakelijke naservice is vlot en met een glimlach verlopen.

Herman
Rated 5 out of 5
februari 25, 2020

Een heel vriendelijk mens vakkundig neemt tijd voor een behandeling Camila dank voor de goede zorg!!!
Ik kan haar ten zeerste aanbevelen

Glenda Girigori
Rated 5 out of 5
februari 24, 2020

Een hele vriendelijke en gezellige omgeving waarin gewerkt wordt. Ik ben er heel goed en prettig geholpen door Camila. Een vakvrouw eerste klas. Zij heeft een prima produkt geleverd. Ben er erg blij mee. Ik kan haar ten zeerste aanbevelen.

Lieneke Westra
Rated 5 out of 5
februari 3, 2020

Camila ken ik van het begin dat ze bij de Wit in dienst kwam. Ik ben altijd uiterst plezierig behandeld. Echt vakwerk. Over een paar weken levert zij mijn 3e nieuwe gebit af, door haarzelf weer gemaakt. Ga zo door, Veel genoegen Bartelings

c.bartelings
Rated 4 out of 5
januari 29, 2020

De praktijk is voor mij makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. Ook niet geheel onbelangrijk!

Karin ten Berge
Rated 5 out of 5
januari 29, 2020

Dank voor de goede zorgen. Ook het geduld om elke keer een oneffenheid aan te passen.

Henny Wever
Rated 5 out of 5
januari 29, 2020

Zeer tevreden

Bert
Rated 5 out of 5
januari 29, 2020

Zeer tevreden over de behandeling!

H.D.