Geen titel
Na lang gedoe heeft mijn vrouw vandaag weer 2 beschuitjes en een ei gegeten bij het ontbijt met het gebit dat even door Camila was aangepast tijdens het eerste ” kijk- consult”.Wonderbaarlijk hoe snel een maanden durende ellende zo simpel en vakkundig kan worden opgelost!!Dank je wel, Camila.Ik zou bijna mijn complete, eigen gebit laten trekken om bij jou een nieuwe prothese te laten plaatsen.Ik wacht toch nog even.Echt tof.Erik, de echtgenoot van Lenny.
Vakmanschap
Heel tevreden met het resultaat en service
Geen titel
Mijn gebitsprothese die detijds us gemaakt bij Dental Clinics is aangepast bij Camila. De tandproheticus nam alle tijd voor me en voordien zat het plaatje los en sinds de aanpassing zit het uitstekend. Ik ben er heel blij mee.
Geen titel
Ik ben zeer tevreden, de prothese is precies geworden hoe ik hoopte, ben er erg blij mee.Camila en haar team zijn echt super kundig en ook heel vriendelijk.Ik kan ze zeer aanraden.
Dank jullie well!
Geen titel
8 jaar geleden een bovengebit laten aanmeten door Camila (voorheen De Wit) wat meteen perfect paste. Nu was het tijd voor een nieuw bovengebit en frame voor de onderkaak. Weer een hele goede service en ondanks dat het frame niet meteen pijnloos was, zit het nu als gegoten. Heel vriendelijk en vakkundig team, bedankt allemaal!