4,9
4,9 van de 5 sterren (gebaseerd op 56 reviews)
Uitstekend95%
Heel goed3%
Normaal0%
Minder0%
Slecht2%

 

Geen titel

april 9, 2026

Na lang gedoe heeft mijn vrouw vandaag weer 2 beschuitjes en een ei gegeten bij het ontbijt met het gebit dat even door Camila was aangepast tijdens het eerste ” kijk- consult”.Wonderbaarlijk hoe snel een maanden durende ellende zo simpel en vakkundig kan worden opgelost!!Dank je wel, Camila.Ik zou bijna mijn complete, eigen gebit laten trekken om bij jou een nieuwe prothese te laten plaatsen.Ik wacht toch nog even.Echt tof.Erik, de echtgenoot van Lenny.

Erik Bouman

Vakmanschap

december 8, 2025

Heel tevreden met het resultaat en service

Joke Heitmans

Geen titel

november 8, 2025

Mijn gebitsprothese die detijds us gemaakt bij Dental Clinics is aangepast bij Camila. De tandproheticus nam alle tijd voor me en voordien zat het plaatje los en sinds de aanpassing zit het uitstekend. Ik ben er heel blij mee.

Rob Leurs- Kout

Geen titel

augustus 1, 2025

Ik ben zeer tevreden, de prothese is precies geworden hoe ik hoopte, ben er erg blij mee.Camila en haar team zijn echt super kundig en ook heel vriendelijk.Ik kan ze zeer aanraden.

Dank jullie well!

JP van Loenen

Geen titel

juni 24, 2025

8 jaar geleden een bovengebit laten aanmeten door Camila (voorheen De Wit) wat meteen perfect paste. Nu was het tijd voor een nieuw bovengebit en frame voor de onderkaak. Weer een hele goede service en ondanks dat het frame niet meteen pijnloos was, zit het nu als gegoten. Heel vriendelijk en vakkundig team, bedankt allemaal!

Ina Dijkman